Monday, April 26, 2010

yeni yaşım


Bundan tam 34 sene önce doğmuşum ben, beklenenden çok erken gelmeye karar vermişim, annemle babamı tam da bir 23 Nisan günü şaşırtmışım, dünyaya minicik bir bedende gelişim ise çektirdiğim ağrılarla günler sürmüş, tıpkı bugün gibi bir pazartesi günü 26 Nisan günü doğmuşum ben. Seneler sonra doğum günümde oğlumun doğumunu kutluyorum. Onunla yeniden doğduğum için mi yoksa onun varlığımdan doğmasına duyduğum mutluluktan mı tam ayırt edemiyorum, ikisi de belki... Dolan yaşım 34, yeni yaşım 35'ten gün alıyorum, ne keyif! Bugün diğer günlerden farklı mı? Bugün daha mı derinden duyumsamalıyım öz varlığımı? Oğlumu daha fazla mı öpmeli, eşime daha sıkı mı sarılmalıyım? Hakkında ne yazacağımı bilemediğim bir günü yaşıyorum, doğduğum o anı hatırlasam, hatırlayabilsem belki daha farklı kutlardım bugünü. O ilk an, ilk nefes, ilk sarılış, ilk dokunuş... Belki de bu nedenle doğumgünüm oğlumun doğumu ile bütünleşiyor, benim ilk kez dünyaya gelişim gibi o da ilk kez kucağıma geldi bu dünyaya, benim ilk kez içim titreyerek yavruma dokunduğum gibi annem de bana dokunmuş bundan seneler önce... Babil oğlum, senin dünyaya gelişinle tüm varlığım bambaşka bir anlam buldu, seninle sevginin ve mutluluğun binbir halini yaşıyorum. İyi ki doğdun oğlum, iyi ki doğdum ben de seni tanımak, seni sevmek için!

5 comments:

Gülfer said...

Canıım arkadaşım, gecikmeli oldu, hoş gör... İyi ki doğdun.
Ve nice güzel seneler mis kokulu bebeğin ve ailenle...

Nazlı said...

canimm gecikmeli degil ki, ne gecikmesi ben Turkiye saatiyle aksam 9'da dogmusum :) cok sagol guzel dileklerin icin...

ela selin said...

Caniiimmm mutlu yillar!!!
Iyi ki dogdun, iyi ki tanidim seni, iyi ki yeniden buldum...
Koklayarak öpüyorum....

Nazlı said...

Canim iyi ki dogduk ki bu yavrulari dunyaya getirdik ve onlarin sayesinde yeniden bulustuk! :)

Gülfer said...

aaa! vallahi de tam vaktinde kutlamisim :)